به عنوان یکی از پیشگامان تحقیقات بازار در ایران، موسسه مطالعاتی جامعه نگر در سال 1378 تاسیس گردید و از آن زمان تاکنون ارائه دهنده خدمات تحقیقات بازار با بالاترین کیفیت بوده است. ما قابلیت اجرای پروژه های گوناگون و متنوع تحقیقاتی کمی و کیفی را داریم.

 

خدمات موسسه :

 

تحقیقات کمی
کلیه روشهای تحقیق منطبق بر آمار و ارقام شامل مصاحبه روردرو، تلفنی، اینترنتی، تست محصول، نظرسنجی اینترنتی، نظر سنجی از طریق پست، کلینیک خودرو و ... می باشد.

 

تحقیقات کیفی
کلیه روشهای تحقیق منطبق برتحلیل و استدلال شامل گروه های کانونی، مصاحبه های عمیق، بازدید از خانه، خرید سری و مخفیانه، کارگاه طراحی و ایده پردازی و ... می باشد.

 

مشاوره بازاریابی
ارائه خدمات مشاوره بازاریابی به شرکت های تولیدی و خدماتی در زمینه های رضایتمندی مشتریان، بررسی بازار و ضریب نفوذ برند یا محصول/خدمات، قیمت گذاری، تحلیل رفتار مصرف کنندگان، تحلیل رفتار فروشندگان و... می باشد.

 

تحقیقات کتابخانه ای
جمع آوری اطلاعات از منابع و پایگاههای رسمی و معتبر.

 

تحقیقات دوره ای
گردآوری اطلاعات از وضعیت و روند بازار بصورت دوره ای.

 

نمونه دهی

 

 

 

خدمات حوزه های تحقیق :   خدمات تحقیقات بازار :

   صنعت ارتباطات و فن آوری  

   صنعت محصولات غذایی  

   صنعت خودرو  

   صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی  

   حوزه خدمات بیمه و بانکداری  

   صنعت لوازم خانگی و الکترونیکی  

   صنعت دارو و تجهیزات پزشکی  

   صنعت چاپ و تبلیغات  

   حوزه تحقیقات اجتماعی  

   صنعت ساختمان  

 

•بررسی بازار و ضریب نفوذ برند، محصول و یا خدمات
• بررسی کیفیت محصول ( رنگ، طعم، مزه، بسته بندی و غیره)
• مطالعه استراتژی ورود به بازار
• بررسی بازار محصول یا خدمات جدید
• تست محصول جدید و یا بسته بندی آن
• برگزاری کلینیک خودرو
• تحقیق در مورد ایده کالا
• بررسی رضایت مندی کالا
• بررسی نحوه استفاده از محصول در منازل
• تحقیق پیرامون تقسیم بندی بازار و مشتریان
• بررسی جایگاه برند درذهن مخاطبان و  عادات مصرف کنندگان
• تحلیل رفتار فروشندگان
• تحقیق تبلیغات پیش و پس از پخش و در حین پخش یا اجرا
• پایش بازار و کانال‌های توزیع و فروش
• تحقیقات B2B و B2C
•آسیب‌شناسی محصولات و خدمات شرکت و شناسایی فرصت‌های ارتقاء کیفیت
• چیدمان صحیح محصول
• فرهنگ سازی مصرف و آموزش مصرف کننده
• آموزش پرسنل فروشگاه

 
 

امکانات موسسه :

 


پرسشگری رو در رو


مصاحبه تلفنی CATI


تست و مشاهده محصول - CLT


نظرسنجی اینترنتی


کلینیک خودرو


جلسات گروه های کانونی


مصاحبه عمیق


بازدید از منازل


مشاهده و خرید مخفیانه


کارگاه ایده پردازی

 

درباره موسسه :

مؤسسه مطالعاتی جامعه نگر به عنوان یکی از اولین شرکت های فعال در زمینه تحقیقات بازار به شیوه مدرن و علمی در ایران با آگاهي از كمبود جدي در این حوزه در سطح كشور، بخش تحقيقات بازاريابي خود را با بكارگيري كارشناسان و پرسنل خبره و مجرب و به منظور پوشش فراگير بازار ايران از سال 1378 به طور رسمی راه اندازي نمود.
این موسسه با فعاليتي مستمر و نیز گسترش امكانات و تجهيزات ، طيف وسيعي از گروه هاي كالايي را تحت پوشش داشته و تحقيقات بازاريابي را به دو شيوه كلي تحقيقات كيفي و تحقيقات كمي در هر يك از اين گروههاي كالايي در قالب تحقيقات دوره اي و موردي انجام ميدهد.
مجموعه بازار سنجي هاي انجام شده در اين گروههاي كالايي به سبب نوع نگرش علمي و سرعت و دقت بسيار مناسب آنها ، مورد استقبال اكثريت قابل توجهي از توليد كنندگان تراز اول كشور قرار گرفته و حتي توفيق همكاري با شركت ها و كمپاني هاي برون مرزي نيز نصيب اين موسسه گرديده است.

عضویت ها :

    دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری جهت اجرای طرح‌های تحقیقاتی و نظرسنجی
    عضو هیات مؤسس و هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات پژوهشی غیر دولتی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری
    عضو انجمن بین‌المللی تحقیقات بازار ESOMAR (European Society of Marketing Research)
    تنها دارنده گواهینامه و سیستم نرم‌افزاری نظرسنجی تلفنی و کنترل عملیات میدانی NIPO در ایران
    دارای مجوز رسمی آموزش از سازمان فنی و حرفه ای در رشته های فناوری اطلاعات، امور اداری، مالی و بازرگانی
    دارای مجوز رسمی مشاوران آماری از مرکز آمار ایران

     

     

 
 
 

همکاران :

 

هادی داروغه
مدیر عامل

 

توحید عمویی
مدیر تحقیقات

 

فرحناز مایل افشار
مدیر پروژه و مدیر آموزش

 

عبدالله رسول پور
مدیر پروژه

 

داوود بیابانکی
مسئول واحد پردازش آماری

 

 


وبلاگ :

تحقیقات بازار
تحقیقات بازار، تعریف و مزایای آن . ادامه ...

 

تحقيقات بازاريابی چيست؟
تحقيقات بازاريابي دانشي كلاسيك و كارآمد در عرصه تجارت داخلي و بين المللي است كه بازار مصرف كالاهاي گوناگون، الگوها و رفتار خريد مصرف كنندگان و عملكرد توليد كنندگان را در نظر مي گيرد تا اطلاعات مفيد را گردآوری و تجزيه تحليل نمايد. . ادامه ...

 

        آرشیو وبلاگ ...



دفتر مركزی : تهران ، بلوار آفریقا، پایین تر از چهار راه جهان کودک، کوچه ناوک، پلاک 4

تلفن و فكس:
88663345  21 98+
88663346  21 98+
88663347  21 98+

پست الكترونيك:
ارتباطات : info@jameehnegar.com
هادی داروغه(مدير عامل) : manager@jameehnegar.com
وب سايت : www.jameehnegar.com , www.jmr.ir