به عنوان یکی از پیشگامان تحقیقات بازار در ایران، موسسه مطالعاتی جامعه نگر در سال 1378 تاسیس گردید و از آن زمان تاکنون ارائه دهنده خدمات تحقیقات بازار با بالاترین کیفیت بوده است. ما قابلیت اجرای پروژه های گوناگون و متنوع تحقیقاتی کمی و کیفی را داریم.



 

خدمات موسسه :

 

تحقیقات کمی
کلیه روشهای تحقیق منطبق بر آمار و ارقام شامل مصاحبه روردرو، تلفنی، اینترنتی، تست محصول، نظرسنجی اینترنتی، نظر سنجی از طریق پست، کلینیک خودرو و ... می باشد

 

تحقیقات کیفی
کلیه روشهای تحقیق منطبق برتحلیل و استدلال شامل گروه های کانونی، مصاحبه های عمیق، بازدید از خانه، خرید سری و مخفیانه، کارگاه طراحی و ایده پردازی و ... می باشد

 

مشاوره بازاریابی
ارائه خدمات مشاوره بازاریابی به شرکت های تولیدی و خدماتی در زمینه های رضایتمندی مشتریان، بررسی بازار و ضریب نفوذ برند یا محصول/خدمات، قیمت گذاری، تحلیل رفتار مصرف کنندگان، تحلیل رفتار فروشندگان و... می باشد

 

تحقیقات کتابخانه ای
جمع آوری اطلاعات از منابع و پایگاههای رسمی و معتبر

 

تحقیقات دوره ای
گردآوری اطلاعات از وضعیت و روند بازار بصورت دوره ای

 

سمپلینگ یا نمونه دهی

 

 

 

خدمات حوزه های تحقیق :   خدمات تحقیقات بازار :

   صنعت ارتباطات و فناوری  

   صنعت محصولات غذائی  

   صنعت خودرو  

   صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی  

   صنعت بیمه و بانکداری  

   صنعت لوازم خانگی و الکترونیکی  

   صنعت دارو و تجهیزات پزشکی  

   صنعت چاپ  

   حوزه تحقیقات اجتماعی  

   صنعت ساختمان  

 

  • بررسی بازار و ضریب نفوذ برند، محصول و یا خدمات
  • بررسی کیفیت محصول ( رنگ، طعم، مزه، بسته بندی و غیره)
  • مطالعه استراتژی ورود به بازار
  • بررسی بازار محصول یا خدمات جدید
  • تست محصول جدید و یا بسته بندی آن
  • برگزاری کلینیک خودرو
  • تحقیق در مورد ایده کالا
  • بررسی رضایت مندی کالا
  • بررسی نحوه استفاده از محصول در منازل
  • تحقیق پیرامون تقسیم بندی بازار و مشتریان
  • بررسی جایگاه برند درذهن مخاطبان و عادات مصرف کنندگان
  • تحلیل رفتار فروشندگان
  • تحقیق تبلیغات پیش و پس از پخش و در حین پخش یا اجرا
  • پایش بازار و کانال‌های توزیع و فروش
  • تحقیقات B2B و B2C
  • آسیب‌شناسی محصولات و خدمات شرکت و شناسایی فرصت‌های ارتقاء کیفیت
  • چیدمان صحیح محصول
  • فرهنگ سازی مصرف و آموزش مصرف کننده
  • آموزش پرسنل فروشگاه
 
 

امکانات موسسه :

 


پرسشگری رو در رو


مصاحبه تلفنی CATI


تست و مشاهده محصول CLT


نظرسنجی اینترنتی


کلینیک خودرو


جلسات کانونی


مصاحبه عمیق


بازدید از منازل


خرید مخفیانه


کارگاه ایده پردازی

 

درباره موسسه :

مؤسسه مطالعاتی جامعه نگر به عنوان یکی از اولین شرکت های فعال در زمینه تحقیقات بازار به شیوه مدرن و علمی در ایران با آگاهي از كمبود جدي در این حوزه در سطح كشور، بخش تحقيقات بازاريابي خود را با بكارگيري كارشناسان و پرسنل خبره و مجرب و به منظور پوشش فراگير بازار ايران از سال 1378 به طور رسمی راه اندازي نمود.

این موسسه با فعاليتي مستمر و نیز گسترش امكانات و تجهيزات ، طيف وسيعي از گروه هاي كالايي را تحت پوشش داشته و تحقيقات بازاريابي را به دو شيوه كلي تحقيقات كيفي و تحقيقات كمي در هر يك از اين گروههاي كالايي در قالب تحقيقات دوره اي و موردي انجام ميدهد.

مجموعه بازار سنجي هاي انجام شده در اين گروههاي كالايي به سبب نوع نگرش علمي و سرعت و دقت بسيار مناسب آنها ، مورد استقبال اكثريت قابل توجهي از توليد كنندگان تراز اول كشور قرار گرفته و حتي توفيق همكاري با شركت ها و كمپاني هاي برون مرزي نيز نصيب اين موسسه گرديده است.

عضویت ها :

    دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری جهت اجرای طرح‌های تحقیقاتی و نظرسنجی
    عضو هیات مؤسس و هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات پژوهشی غیر دولتی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری
    عضو انجمن بین‌المللی تحقیقات بازار ESOMAR - European Society of Marketing Research
    تنها دارنده گواهینامه و سیستم نرم‌افزاری نظرسنجی تلفنی و کنترل عملیات میدانی NIPO در ایران
    دارای مجوز رسمی آموزش از سازمان فنی و حرفه ای در رشته های فناوری اطلاعات، امور اداری، مالی و بازرگانی
    دارای مجوز رسمی مشاوران آماری از مرکز آمار ایران

     

     

     
 
 

همکاران :

 

هادی داروغه
مدیر عامل

 

مسعود شهری
معاون توسعه و برنامه ریزی

 

سامان رسول پور
مدیر تحقیقات

 

هاجر لطفی
واحد نیروی انسانی

 

فرحناز مایل افشار
مدیر اجرائی و عملیات

 

داود بیابانکی
مدیر آمار و گزارش نویسی

 

جلال اونق
توسعه و برنامه نویسی

 

امیر حسین حاجی عسگری
واحد شبکه و تجهیزات

 

نیلوفر صفرپور
کارشناس آمار و گزارش نویسی

 

رامین رحمتی
واحد ترجمه

 

معصومه درخشنده
مدیر پروژه

 

فاطمه قربانی
مدیر پروژه

 

محمد امین مومنی
مدیر پروژه

 

سعیده شاکری
مدیر پروژه

 

زهرا صفرعلی
سوپروایزر ارشد

 

راضیه گودرزی
سوپروایزر ارشد

 

 


وبلاگ :

چهار توصیه برای انجام تحقیقات رضایت سنجی B2B بی عیب و نقص
تحقیقات رضایت سنجی انواع و اقسام گوناگونی داشته و متعدد هستند. از اقامت در هتل ها گرفته تا صرف غذاها در رستوران ها، رزرو بلیط های قطار تا جستجوی سایت های شبیه به هم (در این زمانه به عنوان یک مشتری، به ندرت می توانید یک روز را به پایان برسانید، بدون اینکه کسی از شما در مورد تجربه تان به عنوان یک مشتری و این احتمال که آنها را به یک دوست معرفی کنید، چیزی بپرسد). . ادامه ...

 

سه چیز که باید برای رشد بیشتر برندتان دیگر آنها را انجام ندهید
برندها همچون حیوانات، وحشی و غیر قابل پیش بینی هستند. اگر می خواهید آنها را بررسی و مطالعه کنید، باید اجازه دهید درهای باغ وحش باز شوند، حیوانات را فراری دهید و سپس دوربین های مخفی بقیه کار را برای شما انجام خواهند داد. . ادامه ...

 

        آرشیو وبلاگ ...



دفتر مركزی : تهران ، بلوار آفریقا، پایین تر از چهار راه جهان کودک، کوچه ناوک، پلاک 4

 

تلفن و فكس:

88663345 21 98+

88663346 21 98+

88663347 21 98+

 

پست الكترونيك:

ارتباطات : info@jameehnegar.com

هادی داروغه(مدير عامل) : manager@jameehnegar.com

وب سايت : www.jameehnegar.com , www.jmr.ir