شرکت-تحقیقات-بازار-جامعه-نگر-اسلاید1 شرکت-تحقیقات-بازار-جامعه-نگر-اسلاید2 شرکت-تحقیقات-بازار-جامعه-نگر-اسلاید3

به عنوان یکی از پیشگامان تحقیقات بازار در ایران، موسسه مطالعاتی جامعه نگر در سال 1378 تاسیس گردید و از آن زمان تاکنون ارائه دهنده خدمات تحقیقات بازار با بالاترین کیفیت بوده است. ما قابلیت اجرای پروژه های گوناگون و متنوع تحقیقاتی کمی و کیفی را داریم.

خدمات موسسه :

تحقیقات-کمی

تحقیقات کمی

کلیه روشهای تحقیق منطبق بر آمار و ارقام شامل مصاحبه روردرو، تلفنی، اینترنتی، تست محصول، نظرسنجی اینترنتی، نظر سنجی از طریق پست، کلینیک خودرو و ... می باشد

تحقیقات-کیفی

تحقیقات کیفی

لیه روشهای تحقیق منطبق برتحلیل و استدلال شامل گروه های کانونی، مصاحبه های عمیق، بازدید از خانه، خرید سری و مخفیانه، کارگاه طراحی و ایده پردازی و ... می باشد

مشاوره-بازاریابی

مشاوره بازاریابی

ارائه خدمات مشاوره بازاریابی به شرکت های تولیدی و خدماتی در زمینه های رضایتمندی مشتریان، بررسی بازار و ضریب نفوذ برند یا محصول/خدمات، قیمت گذاری، تحلیل رفتار مصرف کنندگان، تحلیل رفتار فروشندگان و... می باشد

تحقیقات-کتابخانه-ای

تحقیقات کتابخانه ای

جمع آوری اطلاعات از منابع و پایگاههای رسمی و معتبر

تحقیقات-دوره-ای

تحقیقات دوره ای

گردآوری اطلاعات از وضعیت و روند بازار بصورت دوره ای

سمپلینگ

سمپلینگ یا نمونه دهی

تحقیقات بازار :

  • بررسی بازار و ضریب نفوذ برند، محصول و یا خدمات
  • بررسی کیفیت محصول ( رنگ، طعم، مزه، بسته بندی و غیره)
  • مطالعه استراتژی ورود به بازار
  • بررسی بازار محصول یا خدمات جدید
  • تست محصول جدید و یا بسته بندی آن
  • برگزاری کلینیک خودرو
  • تحقیق در مورد ایده کالا
  • بررسی رضایت مندی کالا
  • بررسی نحوه استفاده از محصول در منازل
  • تحقیق پیرامون تقسیم بندی بازار و مشتریان
  • بررسی جایگاه برند درذهن مخاطبان و عادات مصرف کنندگان
  • تحلیل رفتار فروشندگان
  • تحقیق تبلیغات پیش و پس از پخش و در حین پخش یا اجرا
  • پایش بازار و کانال‌های توزیع و فروش
  • تحقیقات B2B و B2C
  • آسیب‌شناسی محصولات و خدمات شرکت و شناسایی فرصت‌های ارتقاء کیفیت
  • چیدمان صحیح محصول
  • فرهنگ سازی مصرف و آموزش مصرف کننده
  • آموزش پرسنل فروشگاه

درباره موسسه :

مؤسسه مطالعاتی جامعه نگر به عنوان یکی از اولین شرکت های فعال در زمینه تحقیقات بازار به شیوه مدرن و علمی در ایران با آگاهي از كمبود جدي در این حوزه در سطح كشور، بخش تحقيقات بازاريابي خود را با بكارگيري كارشناسان و پرسنل خبره و مجرب و به منظور پوشش فراگير بازار ايران از سال 1378 به طور رسمی راه اندازي نمود.

این موسسه با فعاليتي مستمر و نیز گسترش امكانات و تجهيزات ، طيف وسيعي از گروه هاي كالايي را تحت پوشش داشته و تحقيقات بازاريابي را به دو شيوه كلي تحقيقات كيفي و تحقيقات كمي در هر يك از اين گروههاي كالايي در قالب تحقيقات دوره اي و موردي انجام ميدهد.

مجموعه بازار سنجي هاي انجام شده در اين گروههاي كالايي به سبب نوع نگرش علمي و سرعت و دقت بسيار مناسب آنها ، مورد استقبال اكثريت قابل توجهي از توليد كنندگان تراز اول كشور قرار گرفته و حتي توفيق همكاري با شركت ها و كمپاني هاي برون مرزي نيز نصيب اين موسسه گرديده است.

عضویت ها :

مجوز-از-وزارت-علوم-تحقیقات-و-فناوری-جهت-اجرای-طرح-های-تحقیقاتی-و-نظرسنجی

دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری جهت اجرای طرح‌های تحقیقاتی و نظرسنجی

عضو-هیات-مؤسس-و-هیئت-مدیره-اتحادیه-مؤسسات-پژوهشی

عضو هیات مؤسس و هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات پژوهشی غیر دولتی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری

عضو-انجمن-بین-المللی-تحقیقات-بازار

عضو انجمن بین‌المللی تحقیقات بازار ESOMAR - European Society of Marketing Research

تنها-دارنده-گواهینامه-و-سیستم-نرم-افزاری-نظرسنجی-تلفنی

تنها دارنده گواهینامه و سیستم نرم‌افزاری نظرسنجی تلفنی و کنترل عملیات میدانی NIPO در ایران

دارای-مجوز-رسمی-آموزش-از-سازمان-فنی-و-حرفه-ای

دارای مجوز رسمی آموزش از سازمان فنی و حرفه ای در رشته های فناوری اطلاعات، امور اداری، مالی و بازرگانی

دارای-مجوز-رسمی-مشاوران-آماری-از-مرکز-آمار-ایران

دارای مجوز رسمی مشاوران آماری از مرکز آمار ایران

همکاران :

صمیم

صمیم

معاون توسعه و برنامه ریزی

سامان-رسول-پور

سامان رسول پور

مدیر تحقیقات

هاجر-لطفی

هاجر لطفی

واحد نیروی انسانی

داوود-بیابانکی

داوود بیابانکی

مدیر آمار و گزارش نویسی

جلال-اونق

جلال اونق

توسعه و برنامه نویسی

امیرحسین-حاجی-عسگری

امیرحسین حاجی عسگری

واحد شبکه و تجهیزات

نیلوفر-صفرپور

مریم بهروان

کارشناس آمار و گزارش نویسی

رامین-رحمتی

رامین رحمتی

واحد ترجمه

معصومه-درخشنده

معصومه درخشنده

مدیر پروژه

محمد-امین-مومنی

محمد امین مومنی

مدیر پروژه

سعیده-شاکری

سعیده شاکری

مدیر پروژه

زهرا-صفرعلی

زهرا صفرعلی

سوپروایزر ارشد

راضیه-گودرزی

راضیه گودرزی

سوپروایزر ارشد

وبلاگ :

چهار-توصیه-برای-انجام-تحقیقات-رضایت-سنجی-B2B-1-بی عیب-و-نقص

چهار توصیه برای انجام تحقیقات رضایت سنجی B2B بی عیب و نقص

تحقیقات رضایت سنجی انواع و اقسام گوناگونی داشته و متعدد هستند. از اقامت در هتل ها گرفته تا صرف غذاها در رستوران ها، رزرو بلیط های قطار تا جستجوی سایت های شبیه به هم (در این زمانه به عنوان یک مشتری، به ندرت می توانید یک روز را به پایان برسانید، بدون اینکه کسی از شما در مورد تجربه تان به عنوان یک مشتری و این احتمال که آنها را به یک دوست معرفی کنید، چیزی بپرسد). ادامه ...

سه-1-چیز-که-باید-برای-رشد بیشتر-برندتان-دیگر-آنها-را-انجام-ندهید

سه چیز که باید برای رشد بیشتر برندتان دیگر آنها را انجام ندهید

رندها همچون حیوانات، وحشی و غیر قابل پیش بینی هستند. اگر می خواهید آنها را بررسی و مطالعه کنید، باید اجازه دهید درهای باغ وحش باز شوند، حیوانات را فراری دهید و سپس دوربین های مخفی بقیه کار را برای شما انجام خواهند داد. ادامه ...